Balea Aqua serum & Beauty Effect hyaluron booster

by - subota, kolovoza 12, 2017


Budući da je moja mješovita, komedonima zahvaćena koža sklona i dehidraciji primarni cilj mi je održati vlažnost kože i ne dopustiti da se isuši. Stoga redovito koristim hidratantne kreme, serume i ulja, a sve u svrhu zaštite od dehidracije. 

Volim isprobavati jeftinije drogerijske serume ne bih li pronašla neki koji će mi odgovarati, a danas pišem o dva proizvoda iz Baleine postave.




BALEA AQUA SERUM

 Aqua serum je najpoznatiji Balein serum, što je šteta ako se mene pita jer mislim da Balea ima puno boljih hidratantnih seruma od njega. Radi se o serumu koji bi trebao hidratizirati kožu, a pogodan je za sve tipove. Vrlo je lagane, vodenaste teksture i stoga samostalno nikako nije dovoljan onima sa suhom kožom. Nakon nanošenja imam osjećaj kao da se ne upije potpuno usprkos svojoj laganoj teksturi i ostavlja neki masnjikavi sloj, a budući da imam mješovitu kožu to nije poželjan efekt. U ovim ljetnim mjesecima nisam imala problema s dehidracijom pa mi je bio sasvim dovoljan samostalno, bez kreme preko, u jutarnjoj rutini, a navečer sam ga znala miješati s hyaluron boosterom i tad bi postao još masnjikaviji. Također ima dosta izražen miris koji bi osjetljivima na iste mogao smetati. Moram naglasiti i da mi nije izazivao akne, iako sam im sklona. Serum posao hidrataciije obavlja korektno, ali nikako ne mogu prijeći preko činjenice da se ne upije potpuno već ostavlja taj masnjikavi sloj stoga kod mene nema prolaznu ocjenu.
30 ml - 25 kn



BALEA BEAUTY EFFECT HYALURON BOOSTER

Booster je proizvod koji dodajete drugim serumima ili kremama ne biste li pojačali njihov učinak hidratacije. Nanesen na kožu samostalno ostavlja neki ljepljivi osjećaj pa mi je najbolje odgovarao kada bih ga pomiješala s drugim serumom. Prvotno sam ga miješala s Aqua serumom no zbog gore spomenutih razloga kombinacija mi se nije svidjela; puno bolje mi odgovara s Balea Učvršćujućim serumom protiv bora. Jednu pumpicu boostera bih na dlanu pomiješala s jednom pumpicom seruma, a nakon nanošenja osjetim da bolje hidratizira nego serum samostalno. Učvršćujući serum mi je samostalno jedva dovoljan, no u kombinaciji s boosterom daje dovoljnu dozu hidratacije. Ovo stvarno nije loš proizvod i ako vam treba dodatna hidratacija možete ga dodati serumu i/ili kremi kako biste pojačali učinak. Također je bitno spomenuti da mi nije izazivao prištiće, a sam proizvod je bez mirisa.
10 ml - 40 kn

L-D: Hyaluron booster, Aqua serum



Jeste li isprobali serum ili booster? Kako su vama odgovarali?


 

You May Also Like

4 komentari

  1. Imala sam "stari" Balea serum koji je bio odličan za ljeto, jer ja isto imam mješovitu kožu. Čula sam da su mu onda promijenili sastav i ambalažu, pa ga više nisam kupovala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, čula sam da je ta stara verzija bila dobra, ali ja je nisam isprobala. Ova nova mi se nije svidjela :(

      Izbriši
  2. Što je i Marijana napisala, ovaj serum su potpuno upropastili. Bio je odličan, postao je ljepljiv i bljak. Srećom, izvukla sam taj zaključak nakon prve fail bočice, pa ga od tada zaobilazim. Kao da između seruma i kože postoji film od najlona.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam isprobala staru verziju, ali slažem se, ostavlja neki film na koži i uopće mi se ne sviđa :(

      Izbriši